مينفعش علشان ده سيكرت ، انا افتكرتك عرفتيني
خلاص متزعليش اقبلي الأضافه عشان اقولك انا مين
علي طول كده متعصبه ، مش انتي بتحبي اللعب؟
¤صباحك كريز لبناني ¤وبندق ولوز وسوداني ¤انا قلت ياواد اصبح وأقولك اوعي تنساني ¤
¤صباحك فل ياإظؤط ياللي من ¤الكريز ملقوط ¤وفي القشطه محطوط ¤يارب تكوني مبسوطه ¤
¤ياقمر عمري وظله ¤مهما إتغير الزمان حبك انتي في محله¤
¤من يعرفك يحبك ¤ومن يحبك يهواكي ¤ومن يهواكي ¤لاينساكي لانك في عينيه أحلي ملاك ¤
¤ياغايبه وعقلي معاكي ¤دقات قلبي سمعاكي ¤ومهما عن عيوني تغيبي ¤روحي دايما فكراكي ¤
p: البركة في قطط المنصورة