•والله ماأنسى ][صاحب][ مانساني لو طالت ~الغيبه~ وضاعت نواحيه يبقى معي مابين ][قلبي وعيني][ والنفس من بد ~المخاليق تغليه~ وأنشد عن ][أحواله][ بعاصف سنيني وأرتاح لازانت وطابت~ لياليه
Every one have a good side and a bad side.....
but Iam going to talking about the good~_~ side... .For examble; generousity yes we have it but others take the benefits from it and respect we have it but who dosen't deserevit take it !!!!
(it is ironical)
~_~ AZIZAT AL NAFess~_~