وحلوة اوى الاغنيه الللى حضرتك حطاها على البروفايل
يا رب اقدر لان هما الكلمتين دول هما المشكله
انا عارفه ان ربنا لما بيحب عبده بيحطه فى محن ويختبره بس لما بتتحط فى مشاكل كتير مش بيبقى قدامك الا نصف الكوب الفاضى الللى تبص فيه مع انه غلط بس بيبقى واقع
طيب ازاى نتفائل واحنا فى اختبار
يارب بس اكيد مهما كنا متفائلين لازم هيقبلنا من ده وده واكيد الاشياء الصعبه اختبار لينا