سلام به شما
خوشحال بعد از ظهر معطر یاس

">http://img1.imagehousing.com/1/7208f2f7c2aaf58fb4862af6557829cf.gif" border="0"/>
~~H O T ~~ C O F F E E ~~ 4 ~~U ~~~ E N J OY ~~UR ~~ C O F F E E ~~ T I M E ~~ Z A H R A ~~
وقتی که تنگ غروب بارون به شیشه می زنه*همه ی غصه های دنیا تو سینه ی منه*توی قطره های بارون می شکنه بغض صدام *دیگه غیر از یه دونه پنجره هیچ چی نمی خوام*پشت این پنجره می نشینم و آواز می خونم*منتظر واسه رسیدنت تو بارون می مونم*زیر بارون انتظار رنگ تازه ای داره*منم عاشق ترم انگار وقتی بارون می باره*اما این فقط یه خوابه پشت پنجره*وقت بیداری بازم غم می شینه تو حنجره
**CHOCOLATE*4U*Z A H R A *Enjoy u a time
**CHOCOLATE*4U*Z A H R A *Enjoy u a time