My guestbook (48008) Sign guestbook

Browse Pages:< Previous 392 393 394 395 396 397 398 Next > 
Diclehann
12 years ago
<img src="http://www.img.onlypro.ro/images/rm1lxh6xwpdhwstxqwc9.gif" border="0" alt="IMG.ONLYPRO.RO <br/>Image Host" />

IMG.ONLYPRO.RO Image Host
IMG.ONLYPRO.RO Image Host
IMG.ONLYPRO.RO Image Host
Sakura303
12 years ago


















:shy2:


















:heart:


















:$
KismatB
12 years ago
123Friendster.Com

123Friendster.Com

:heart:
If you worry about a trouble it becomes double
but when you smile at it, it disappears like a bubble
so always smile at your problem.
keep smiling
*****
Have happy time friend
Take care

:heart: :sun: :heart:
Kismat(Basiah)
:heart: :sun: :heart:
zizo202
12 years ago





























IIIaloneIII
12 years ago
finish..exit
zizo202
12 years ago



















IIIaloneIII
12 years ago

دل خسته؛؛تنها


بای؛؛خروج
IIIaloneIII
12 years ago


امروز که آینه جوابش سنگ است

در ذهن زمانه عشق هم بی رنگ است

هر کس که نداند تو خودت می دانی

آری به خدا دلم برایت تنگ است

IIIaloneIII
12 years ago


تو آدم و من حوا

سیبی در کار باشد یا نه

در آغوش تو بهشت جاریست

بوسه هایت طعم سیب می دهند

IIIaloneIII
12 years ago


جان رفته ولی زخم جفایت نرود

تاثیر دو چشم بی وفایت نرود

فرشی ز دل شکسته انداخته ام

آهسته بیا شیشه به پایت نرود

zizo202
12 years ago





























IIIaloneIII
12 years ago


مرا جای خودم بگذار

خودت را جای گهواره

و آغوشی تسلی بخش

کنارم باش همواره

IIIaloneIII
12 years ago


ما با دلمان هنوز مشکل داریم

صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می برد و می دوزد

انگار نه انگار که ما دل داریم

IIIaloneIII
12 years ago


در رویاهایت جایی برایم باز کن

جایی که عشق را بشود

مثل بازی های کودکی باور کرد

خسته شدم از بی جایی

IIIaloneIII
12 years ago


عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتـن هست

هنوز دنبال یه بهــــونه ای که بمـونـی !

IIIaloneIII
12 years ago


خدا تو را برای عاشقانه زیستن به من نداد

برای شاعرانه زیستن ز من گرفت

IIIaloneIII
12 years ago


چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی

IIIaloneIII
12 years ago


هنوز هم نمی دانم اینجا چه فصلیست

که من کال ماندم و به تو نمی رسم

IIIaloneIII
12 years ago


هرقدر رفاقت بکنم می ارزی

اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست

صدبار که یادت بکنم می ارزی

hawk63
12 years ago

مركز تحميل الصور

أاقول احبكٍ أم ماذا
أأصرخ كطفل أم أصمت
كلغتي الضعيفة وأقلامي
الخوافة.. أم أبكي كعاشق
صار بحبكٍ يعاشر مســـافة
أم أكتب احبكٍ وأراها صغيرة
لا تكفي بالإجابة أكتفي بصمتي
فحبكٍ سيدتي يحتاج لغة مازلت
أنتظــــــــــر لها ميـــلاد
Browse Pages:< Previous 392 393 394 395 396 397 398 Next > 
Contact Us | Blog | Translation | Terms of Use | Privacy Policy

沪ICP备06061508号
Copyright © 2006 OwnSkin.com    
-
Loading content
There is a problem with loading the content.