ألسفيرة عازة لك ألاماني ألطيبة...وألأمل لحياة آمنة وإلإطمأنان مبتغي كل إنسان علي وجه ألبسيطة...لك وأسرتك ألصغيرة وألكبيرة علي حد سواء رغد ألحياة وألأمل وألاماني ألجميلة..وطيب أيامك لك في عام 2013....وكل عام وأنتم بكل خير.. إبراهيم.
Saying gudnite is not just putting an end to a day.Its a way of saying , I remember u before i go 2 sleep. Hope u can feel the care that goes with it…. GOOD NIGHT * * * * ALONE IN WORLD