Dear frnd gud mrng. .nd happy Republic dy. .bye c. .u
Gulab ki mehak bhi fiki lagti hai,
Kaun si khushbu mujme basa gayi hotum,
Zindgi hai kya teri chehat ke siva,
Yeh keisa khawb aankho ko dikha gayi ho tum.
Helo. .kismatb gud evng2.
السلام عليكم ياأختي قسمت..أشتقنا لك كثير..كل عام وانتم والعائلة الكريمة بخير..بمولد المصطفي علية الصلاة والسلام..جمعة مباركة علي الجميع..وسعيدة لك ومساك مساء الفل والياسمين لشقيقتي قسمت.
إبراهيم.