اووووه ماشالا همه ک مسافرتن... خوش بگذره خدا نصیب ما هم بکنه... ما شاید بعد ماه رمضون بریم... راستی 8 روز دیگه نتایج کنکور میاد وای خدا خیلی میترسم... خدا کنه پزشکی قبول شم دعا کن برام...
جدی عجب بد شانسی دارین شما... ایشالا زود برگردین شهر خودتون من ک از بیکاری دق میکنم البته نقاشی میکشم ولی گند زدم تو نقاشیم... کاشکی بتونم درست کنم... راستی آقا پسر ناناست چطوره؟
خدا نکنه عزیز... مسافرته و همینجور چیزا دیگه... ایشالا زودتر خوب شی.. من ک جلوی باد کولر نشستم و از خونه پامو نمیذارم بیرون ک یه وقت تشنه نشم راستی تو مسافرت روزه میگیری؟